FOCWA Schadeherstel verkiest best gewaardeerd schadeherstelbedrijf

Onderzoeksbureau Tevreden.nl en de brancheorganisatie voor de schadeherstellers organiseren dit jaar de ‘FOCWA Schadeherstel Awards’. Hierbij worden de best gewaardeerde schadeherstelbedrijven in het zonnetje gezet.

De uitreiking van de consumentenprijzen vindt in oktober plaats tijdens het FOCWA congres. De awards worden uitgereikt op basis van het klantonderzoek op focwa.tevreden.nl en zijn onder andere verdeeld in de volgende categorieën:

• 12 Regio Awards per provincie 

• Landelijk schadebedrijf van het jaar 

• Beste beoordeelde truck schadeherstellers 

• Beste beoordeelde mobiele schadeherstellers

Femke Teeling, directeur FOCWA Schadeherstel: “Steeds meer schadeherstelbedrijven zien in dat klanttevredenheid dé sleutel is tot succes. Doordat ze doorlopend de vinger aan de pols houden weten ze  precies wat er speelt en waar ze de kwaliteit van de dienstverlening moeten verbeteren. Wanneer de kwaliteit goed is en de klant tevreden is zal deze bij een volgende schade weer bij hetzelfde schadeherstelbedrijf terugkomen. Ook voor de opdrachtgevers in onze branche, is klanttevredenheid erg belangrijk voor de samenwerking met de schadeherstellers.”

“Het gaat trouwens niet alleen om de cijfers die de schadeherstellers van klanten krijgen, maar ook over de feedback. Daar kan je als bedrijf veel van leren. Klanttevredenheid sluit heel nauw aan bij de kwaliteitseisen die we binnen FOCWA hanteren. De FOCWA Standaard is het keurmerk waar we met z’n allen invulling aan hebben gegeven dit jaar. Met deze awards kunnen we onze leden ook belonen en bedanken voor hun geleverde werk.”, vertelt Femke Teeling.

Origineel weergeven